Арбітражний звіт NastyRata на користувача Walter

Стан
В цій темі не можна розміщувати нові відповіді.

NastyRata

нипанятный
NastyRata подав новий арбітраж №464:
Арбітраж:Арбітраж №464
Позивач: @NastyRata
Відповідач: @Walter
Сума: 1921 UAH
Додаткова інформація:
SHOP: https://w24.one/panel/order_view?id=33567
ORDER: 33567
FORUMID: https://amor.gg/threads/walterwhite...t-opt-klady-dnepr-dostavka.15533/#post-196772
DATEORDER: 2025-10-04
BANKCARD: 5312 3100 1020 4126
PROBLEM: order
TELEGRAM: https://t.me/helper22813
Подробиці: Вітаю !
Не пріемна ситуація в магазині White Walter
Вчора зробила замовлення приїхавши на місце кладу ( зазвичай забирала в секунду ) не рднньому мені адресі в цей раз не було кладу , з початку навіть і гатки не мала що так буде так як раніше (12 успішни)х класів з моменту відкриття магазину у місці Київ ). 2 місяця + -
Відео прилагается тільки момент пошуку клада , одразу повідомила про це оператора , 25% знижки було мені запропоновано більше не може дати - він відповів ''Читай правила ''.
Я читала , где там таке сказано??
Де мій клад? За що я платила свої кошти ? Мені Подарунки у вигляді знижок 25% зовсім не влаштовує !
Залишить їх собі , а мені треба мое за що було сплачено!
Це така ситуація в мене вперше , це перший не наход за два місяці в магазині White Walter.
Оператор равнодушно по загатовкам відповідає .
25% це дуже потужно шановні !!!
В кінці каже не нарисуй мені досить спамити и йому в чаті , жах якісь !!
Я з перших клієнтів які робили покупки в магазине з відкриття в місці Київ.
 
Доброго утра)
То что она не знала правила, не исключает ее ситуацию. Если нужен полностью перезаклад места, как утверждает клиент, нужно сделать полное видеоподхода по правилам.
Количество успешных покупок не влияет на решение шопа, единственное от 5 успешных покупок в шопе.
 
NastyRata подав новий арбітраж №464:
Арбітраж:Арбітраж №464
Позивач: @NastyRata
Відповідач: @Walter
Сума: 1921 UAH
Додаткова інформація:
SHOP: https://w24.one/panel/order_view?id=33567
ORDER: 33567
FORUMID: https://amor.gg/threads/walterwhite...t-opt-klady-dnepr-dostavka.15533/#post-196772
DATEORDER: 2025-10-04
BANKCARD: 5312 3100 1020 4126
PROBLEM: order
TELEGRAM: https://t.me/helper22813
Подробиці: Вітаю !
Не пріемна ситуація в магазині White Walter
Вчора зробила замовлення приїхавши на місце кладу ( зазвичай забирала в секунду ) не рднньому мені адресі в цей раз не було кладу , з початку навіть і гатки не мала що так буде так як раніше (12 успішни)х класів з моменту відкриття магазину у місці Київ ). 2 місяця + -
Відео прилагается тільки момент пошуку клада , одразу повідомила про це оператора , 25% знижки було мені запропоновано більше не може дати - він відповів ''Читай правила ''.
Я читала , где там таке сказано??
Де мій клад? За що я платила свої кошти ? Мені Подарунки у вигляді знижок 25% зовсім не влаштовує !
Залишить їх собі , а мені треба мое за що було сплачено!
Це така ситуація в мене вперше , це перший не наход за два місяці в магазині White Walter.
Оператор равнодушно по загатовкам відповідає .
25% це дуже потужно шановні !!!
В кінці каже не нарисуй мені досить спамити и йому в чаті , жах якісь !!
Я з перших клієнтів які робили покупки в магазине з відкриття в місці Київ.
Добрий день. Ви виконали ці умови, які описані в правилах магазину?
1. Видео должно быть сделано до начала поисков(состоящее из 1 файла, без перерывов)

2. На видео должно быть четко видно как вы производите поиск по метке, не просто раскидывая листья, траву и так далее, а углубляетесь на 3-5 см в землю.

3. Вы предоставляете видео подхода за 15-20 метров до клада, на месте на несколько секунд фиксируете камеру так, чтобы картинка совпадала по ракурсу с полученным Вами фото.
 
Доброго утра)
То что она не знала правила, не исключает ее ситуацию. Если нужен полностью перезаклад места, как утверждает клиент, нужно сделать полное видеоподхода по правилам.
Количество успешных покупок не влияет на решение шопа, единственное от 5 успешных покупок в шопе.
А ви самі давно ходили по закладки:?
Я ходжу без телефона або з почищеним телеграмом, тому як вже є опит коли приймали поліціє.
Ваш шоп був обраний, так як в касання і завжди лежить. Ніколи не знімала відео, як підходжу, по перше - це глупо, по друге - йти за кладом з телефоном ще й знімая, це самогубство.
От 5 успішних, 12 успішних разів це ж більше 5:?
Ти вважаєш, що раз не має відео, то я обманію чи що:?
 
А ви самі давно ходили по закладки:?
Я ходжу без телефона або з почищеним телеграмом, тому як вже є опит коли приймали поліціє.
Ваш шоп був обраний, так як в касання і завжди лежить. Ніколи не знімала відео, як підходжу, по перше - це глупо, по друге - йти за кладом з телефоном ще й знімая, це самогубство.
От 5 успішних, 12 успішних разів це ж більше 5:?
Ти вважаєш, що раз не має відео, то я обманію чи що:?
Якщо клієнт користується послугами магазину, він автоматично погоджується з правилами магазину і змушений їх дотримуватися. Подібна практика з відеопідходом абсолютно нормальна і доволі поширена серед магазинів. Очевидно ви не виконали правила магазину.
Арбітраж вирішено на користь відповідача
 
Постановлено вирок по справі № 464. Щоб оскаржити рішення, зверніться до адміністратора спільноти Тиснеш руzкіє пєдалі - йди до біса з AMORALLE 🇺🇦. Тема закрита.
 
Стан
В цій темі не можна розміщувати нові відповіді.
Угорі Унизу